Zajęcia na macie

Zajęcia na macie stanowią podstawę metody Pilates.
Odbywają się pod okiem doświadczonego instruktora w maksymalnie 18-osobowych grupach.

Pilates klasyczny

Ćwiczenia zwiększające świadomość ciała skoncentrowane na wzmacnianiu mięśni głębokich. Poprawiają postawę ciała i uczą prawidłowej techniki oddychania. Ćwiczenia te wzmocnią i wyrzeźbią ciało, szczególnie plecy, brzuch i nogi. Dla wszystkich osób szukających efektywnego i bezpiecznego treningu.

Pilates ze sprzętem

Trening Pilates z użyciem sprzętu takiego jak taśmy, piłki duże, piłki małe, koła i rollery do Pilates, kijki i inne. Trening urozmaicony sprzętem jest wyzwaniem dla równowagi, siły i wytrzymałości całego ciała.

Poranek z Pilates

Mieszanka różnych ćwiczeń Pilates, sprzętu i energetyzującej muzyki by dobrze zacząć nowy dzień. Rozpocznij z Pilates dobry dzień!

Pilates Mocny Brzuch

Zajęcia skoncentrowane przede wszystkim na środkowej części ciała jaką jest brzuch. Ćwiczenia zostały dobrane tak, aby wzmacniać osłabione mięśnie głębokie i poprzeczne.

Pilates poziom wyżej

Trening dla osób więcej niż początkujących. Modyfikacja ćwiczeń w kierunku trudniejszych. Przeznaczony dla osób, które mają już opanowane podstawy ćwiczeń Pilates, regularnie trenują i szukają czegoś więcej. Trening typowo siłowo-wytrzymałościowy.

Pilates Zdrowe Plecy

Zajęcia te zapobiegają bólom pleców wywołanych stresującym trybem życia bądź chorobami. Zajęcia dla każdego kto dba o zdrowie swojego kręgosłupa. Ćwiczenia koncentrują się na wzmacnianiu mięśni pleców, mięśni przykręgosłupowych oraz głębokich mięśni brzucha.

Joga

Hatha joga umożliwia wszechstronny rozwój zarówno w sferze ciała , umysłu i ducha. Joga intensywnie wzmacnia ciało, równomiernie je rozwija angażując wszystkie grupy mięśni, przyspiesza metabolizm, wspomogą oczyszczanie orgaznizmu z toksyn, koryguje wady postawy, wzmacnia kręgosłup i zwiększa jego elastyczność. W sferze mentalnej zwiększa koncentrację, poprawi wydajność w odziennych aktywnościach (praca, nauka), doskonale niweluje symptomy stresu i uspokaja umysł. W jodze wykorzystywane są paski, kostki, koce, krzesła.

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera i odbierz rabat
w wysokości 20zł do wykorzystania na zakup karnetu.
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Honorujemy karty